چهاردهمیـــن کنگره بین المللـی و بیستمیـــن کنگـــره کشــــوری ارتقـای کیفیت خدمـات آزمـایشگـاهی تــشخیـص پــزشکـی ایــران

  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • اخبار
  • چهاردهمیـــن کنگره بین المللـی و بیستمیـــن کنگـــره کشــــوری ارتقـای کیفیت خدمـات آزمـایشگـاهی تــشخیـص پــزشکـی ایــران
نمایشگاه ارتقا سلامت 1402

کنگره ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران یکی از بزرگ ترین و مهم ترین کنگره های علوم پزشکی کشور در زمینه طب آزمایشگاه است که امسال در تاریخ 26 تا 29 اردیبهشت ماه 1402 به مدت 4 روز در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار گردید.

این کنگره به گفته بسیاری از سخنرانان و میهمانان خارجی شرکت کننده در آن یکی از بزرگ ترین کنگره های علمی در زمینه طب آزمایشگاه بوده و مورد حمایت بسیاری از مراکز علمی و دانشگاهی کشور می باشد.

در بعد بین المللی نیز از حمایت فدراسیون بین المللی شیمی بالینی و طب آزمایشگاهی (IFCC)، فدراسیون آسیا اقیانوسیه بیوشمی بالینی و طب آزمایشگاه (APFCB) و فدراسیون اروپایی طب آزمایشگاهی (EFLM) برخوردار است.
شرکت آروین گستر سلامت ایرانیان امسال با ارائه بیش از 20 نوع کیت تشخیصی و 10 دستگاه آزمایشگاهی نسل جدید در این نمایشگاه شرکت کرد و آمادگی خود را جهت توسعه خدمات آزمایشگاهی  و ارتقا سلامت به نمایش گذاشت.

پیام بگذارید